Subject: FW: Sahkari maaüksuse detailplaneering
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 11:07:34 +0300

From: Kristi Kuuse <[email-masked]>
Sent: Monday, September 9, 2024 10:37 AM
To: Anne Vesinurm <[email-masked]>
Subject: FW: Sahkari maaüksuse detailplaneering

Tere Anne

Palun registreeri Sahkari detailplaneeringu eelseisukoht mulle täitmiseks.
Lisa palun tööülesanne Peetrile ka, sest tehnovõrkudega oli palju
segadust.

Eelnev töövoog ja täpsustused KOVile:
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/1882a6f3-1395-4a03-9287-87d
6a6e87e07

Parimat

Kristi Kuuse

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 58 603 278

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 9, 2024 9:04 AM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Sahkari maaüksuse detailplaneering

Tere

Saadan Teile Sahkari maaüksue detailplaneeringu kooskõlastamiseelseks
ülevaatuseks.

Viisin sisse Teie märkuste järgi täiendused/parandused.

1.	Täiendasin ptk 2.5  - juurdepääsu muutmine nõuetele vastavaks.
2.	Olemasolevasse Rähni bussipeatusesse on planeeritud jalgtee otse
planeeringualalt.
3.	Muudetud on tehnovõrkude paiknemist - ristumine teega 70/110
kraadi nurga all. Loodetavasti sobib selline lahendus.
4.	Täiendatud ptk. 2.10.  – Projekti koostamisel tuleb müra
modelleerida, mille alusel selgitatakse välja täpsed mõõdud.

Seletuskirjas on muudatused värviga esile toodud.

Tervitades

Tanel Breede

volitatud maastikuarhitekt

AB Artes Terrae OÜ

+372 521 7478

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.